Jazyk komponent
― Anglicky Bez textu
Prostředí
― Historické Starověk Tematické hry Mytologie Ekonomie Dobrodružné Fantasy Souboj Zvířata Humor Horor Průzkum vesmíru Sci-Fi Videoherní motiv Civilizační Země: Japonsko Cyberpunk
Mechanika
― Sbírání/Kolekce Tahání/Výběr karet Osidlování/budování území Kontrola území/Územní vliv Karetní hra Vyjednávání Partnerství Proměnlivá síla hráčů Šachovnicový pohyb Komponenty Miniatury Házení kostkami Proměnlivá herní deska Kooperativní hra Souboj Průzkum Dostupné akční body Rozmístění pracovní síly (worker-placement) Vývoj postavy/RPG Výukové Utajené rozmístění jednotek Simulace Žetonky a hexy Vyprávění příběhů Deckbuilding - stavba balíčku Sběratelské hry Správa karet v ruce
Jazyková závislost
― Žádný text potřebný při hře Průměrně textu - je třeba mnoho taháčků Minimum textu potřebného při hře - snadno zapamatovatelné s taháčkem Hodně textu - pro hru je nutný kompletní překlad V jiném jazyce nehratelné