Dune: War for Arrakis je epická desková hra ze světa Duny od Franka Herberta, za kterou stojí autoři legendární Války o prsten. Ve válce o Arrakis se spolu utkají dva mocné rody - Atreidé a Harkonneni - o nadvládu nad pouštní planetou oplývající vzácným a cenným kořením. Hra je řízena kombinací hraní karet a využívání akčních kostek. A naleznete v ní vše, co byste od světa Duny čekali. Pouštní fremeny, imperiální Sardaukary či harvestery těžící koření. Přinese vám epický zážitek válečné hry pro dva hráče, nicméně lze hrát i sólo a až ve čtyřech. Koření musí proudit!
Epická bitva o Arrakis.
Svět spočívá na čtyřech základech...
Na učení moudrých, spravedlnosti velkých, víře pravdivých a odvaze statečných.
Ale každý z nich je k ničemu... když neexistuje vládce, který ovládá umění vládnout.
Duna: Válka o Arrakis je tématická strategická desková hra zaměřená na události Pouštní války v oceňované knize Duna od Franka Herberta.
Prohnaný rod Harkonnenů, podporovaný imperiálním rodem Corrinů, musí bojovat se zbytky rodu Atreidů, kteří se spojili s domorodými fremeny, o kontrolu nad Arrakisem a jeho nejcennějším zdrojem: kořením zvaným melanž.
V této asymetrické hře musí rod Harkonnenů se svými vojáky ovládnout Arrakis, protože kdyby koření přestalo proudit, ztratili by podporu mocností uvnitř Impéria. Mezitím Paul Muad‘Dib, mladý atreidský vůdce a mesiáš, musí vést fremenské vzbouřence a skrze své jasnozřivé vize najít cestu k osudu Arrakisu, nevyhnutelnému džihádu a budoucnosti, kde se stane Kwisatz Haderachem. Zatímco Harkonnenové se spoléhají na svou techniku jako ornitoptéry a karyoly, Atreidové si podmanili sílu pouště a do bitvy jezdí na obrovských písečných červech. Každá frakce používá odlišnou strategii postavenou na unikátních velitelích a sadě plánovacích karet, aby
dosáhla svých vlastních podmínek vítězství.
Válka o Arrakis začíná... teď.
OBSAH BALENÍ:
Dune: War for Arrakis – The Spacing Guild je rozšíření pro velkou válečnou hru Dune: War for Arrakis. Přináší do hry Kosmickou gildu s její schopností přepravovat spousty jednotek a měnit během chvíle situaci na bojišti.
Navigátoři Kosmické gildy potřebují koření, aby mohli bezpečně cestovat mezi hvězdami, CHOAM, galaktická obchodní organizace, potřebuje mezihvězdné cestování, aby mohla obchodovat, a velkorody Landsraadu jsou závislé na ziscích z CHOAM, aby si udržely svou moc. Tyto tři pilíře Impéria již nemohou déle nečinně přihlížet, jak je obchod s kořením ohrožován válkou na Arrakisu.
OBSAH BALENÍ: