Pod Tichým baobabem tě nikdo neuslyší křičet.
Mladý zástupce bohatého kupce zůstal i se svým doprovodem služebných a strážců uvězněn, když neutuchající deště rozvodnily řeku a na mnoho dní odřízly hlavní obchodní cestu. Vydal se tak skrz divoké oblasti Agol Zaru k nejbližšímu brodu. Tehdy byla karavana viděna naposled.
Klerik z Grude hovoří o temné síle, kterou v podzemí Agol Zaru něco probouzí. I přes varování před tamními divochy vyrážíte na cestu. Čeká vás plíživá akce v neobvyklém prostředí osady domorodců kmene Hatyraktů. Vaše pátrání po přeživších obchodnících vás seznámí s praktikanty krvavé magie z nepříjemné blízkosti.
Dobrodružství vytvořil pro svět Neviditelné knihy Julius „Kin“ Karajos. Ve spolupráci s týmem Dračí Hlídky bylo přepracováno a aplikováno na její pravidla. Neviditelná kniha: Neklidný Tauril vyšla v roce 2017 v nakladatelství Mytago.
Dračí hlídka je originální česká fantasy hra na hrdiny, ideálně pro 4-6 hráčů inspirována klasikami žánru, jako je Dračí Doupě, Dungeons & Dragons nebo Pathfinder. Jde o klasickou RPG hru s tužkou, kostkami a vypravěčem (Pánem jeskyně).
Obsah balení:
Počet stran: 356
Vazba: měkká, lepená, formát A4
Více o hře se dočtete na www.dracihlidka.cz
Dlouho očekávaná pravidla pro pokročilé k RPG Dračí Hlídka jsou tady! Ve standardní edici naleznete všechny potřebné informace, abyste svého hrdinu dokázali posunout o notný kus dál. Nově se váš válečník může stát členem elitní královské gardy, alchymista je schopen ovládnout astrální sféry a stát se theurgem nebo jako doposud obyčejný klerik může odhalit moc a sílu, jenž přináší výcvik exorcisty. Možnosti jsou téměř neomezené a cesta, kterou se rozhodnete jít, je jen vaše.
Příručka hráče obsahuje detailní popis nových schopností a dovedností pro hráče na 6.-24. úrovni. Zároveň umožňuje volbu jedné ze tří specializací každého povolání. Příručku obohacuje nový soubojový systém a obsahuje i mechaniky pro námořní bitvy či jezdecké souboje.
V příručce pro vypravěče naleznete další informace a návody k tvorbě nezapomenutelných lokací světa, detailní historie postav nebo tipy pro zpestření doposud zcela tradičního cestování. Rozšiřuje dosavadní lore Dračí Hlídky o desítky nových monster a speciálních předmětů, které vnesou do příběhu zcela unikátní výzvy.
Více o hře se dočtete na www.dracihlidka.cz
Dlouho očekávaná pravidla pro pokročilé k RPG Dračí Hlídka jsou tady! Ve standardní edici naleznete všechny potřebné informace, abyste svého hrdinu dokázali posunout o notný kus dál. Nově se váš válečník může stát členem elitní královské gardy, alchymista je schopen ovládnout astrální sféry a stát se theurgem nebo jako doposud obyčejný klerik může odhalit moc a sílu, jenž přináší výcvik exorcisty. Možnosti jsou téměř neomezené a cesta, kterou se rozhodnete jít, je jen vaše.
Příručka hráče obsahuje detailní popis nových schopností a dovedností pro hráče na 6.-24. úrovni. Zároveň umožňuje volbu jedné ze tří specializací každého povolání. Příručku obohacuje nový soubojový systém a obsahuje i mechaniky pro námořní bitvy či jezdecké souboje.
V příručce pro vypravěče naleznete další informace a návody k tvorbě nezapomenutelných lokací světa, detailní historie postav nebo tipy pro zpestření doposud zcela tradičního cestování. Rozšiřuje dosavadní lore Dračí Hlídky o desítky nových monster a speciálních předmětů, které vnesou do příběhu zcela unikátní výzvy.
Více o hře se dočtete na www.dracihlidka.cz
Doplněk k RPG hře na hrdiny Dračí hlídka. Jedná se o barevnou mapu města Ithien, které můžete zakomponovat do svých dobrodružství.
Více o hře se dočtete na www.dracihlidka.cz
Doplněk k RPG hře na hrdiny Dračí hlídka. Jedná se o barevnou mapu světa Domovina, kterou můžete zakomponovat do svých dobrodružství.
Více o hře se dočtete na www.dracihlidka.cz
Hra na kočku a myš může začít
O arcimágu Valiovi se ví, že je to nevrlý starý muž, který nabízí neortodoxní služby v oblasti magie a poznatků alchymie. Jeho specialitou je výroba oživlých služebníků. A tak i přes svou složitou povahu nemá ve své magické věži nouzi o bohaté zákazníky.
Nikomu nebylo divné, že se Valio neukazoval mezi lidmi, přeci jen lidi nesnáší. Když se ale neozval celý měsíc, jednomu z jeho zákazníků došla trpělivost. Rozhodl se vyslat družinu, aby u Valia vyzvedla jeho zakázku a zjistila, kam se mág poděl. Věci se však mají jinak, než se zdají, a po tom, co vstoupíte do věže, už není cesty zpět.
Dobrodružství Familiárova věž vytvořil pro svět Neviditelné knihy autor Julius „Kin“ Karajos. Ve spolupráci s týmem Dračí Hlídky bylo přepracováno a aplikováno na její pravidla. Neviditelná kniha: Neklidný Tauril vyšla v nakladatelství Mytago v roce 2017.
Některá tajemství mají zůstat skryta.
Hledá se Stepan Korelain, syn hlavy společnosti První přepravní, která zajišťuje přepravu zboží po celém Othionu. Naposledy byl viděn v přítomnosti podivného muže. V regionu už se takto ztratilo nespočet pocestných, ale málokdo tuší, že za tím stojí bývalý představitel zločinné organizace Temná růže, jehož sklepení skrývá nepředstavitelné hrůzy.
Ze zdánlivě opuštěného stavení na sever od Kizmaru vede téměř míli dlouhá krvavá stopa, na jejímž konci leží ohlodané tělo. Přestože nebožtík doufal, že tomu nejhoršímu už utekl, neměl nejmenší šanci. Na světě jsou totiž dveře, které by měly za všech okolností zůstat zavřené.
Co skrývá stavení podivínského alchymisty? Je Stepan ještě naživu?
Námět na dobrodružství Poslední slovo připravil Pavel “Tirus” Ondrusz. Do finální podoby jej zpracoval Václav „Qitko“ Hess.
Něco si přej, Gunrimare!
Při cestách podhůřím jste najati k ochraně obchodní karavany mířící se zásobami jídla do soutěsek Sněžných hor. Ty kdysi opustili trpaslíci a zanechali zde mnoho opuštěných staveb, štol ve skalách a hlásek na horských štítech. Zdá se ale, že během cesty mezi skalami vaši karavanu někdo (nebo něco) pozoruje.
Když dorazíte do hornického městečka Karmakův důl, dozvídáte se o čím dál častějším rabování tlupami koboldů. Někdo se s nimi musí konečně vypořádat.
Podivné stopy míří do údolí, které před dávnými lety zatopila velká povodeň. Teď však něco způsobilo, že se z hlubin pod hladinou vynořily ruiny staré Gnómské vesnice Gunrimar. Té, které dominuje kamenná observatoř s velkým dalekohledem. Co se zde probůh stalo?
Tajemné dobrodružství Padlá Hvězda napsal Pavel Ondrusz v srpnu 2020 pro ukázkové hraní Dračí Hlídky v Městské knihovně Havířov.
Ve stopách krysaře
Vesnice Virusfort je zaplavena krysami. Mnoho obyvatel už se dávno odstěhovalo, protože poklidný život zde nebyl možný. Všude je špína, nemoci, hlad a hlavně bezmoc. Kdysi se o vesnici staral mladý krysař Vysio Aener, jenže ten zmizel, stejně jako jeho dva učedníci. A od té doby vesnici zaplavují krysy.
Poslední, kdo se s krysami pokoušel bojovat, byl místní učenec a válečník Elred, jenže ten se po poslední neúspěšné výpravě vrací vážně nemocný a upadá do bezvědomí. Poslední vesničané ztrácejí naději. Věří ale, že Elred zná odpověď na tajemnou „krysí otázku“ – odkud pohroma přichází a kdo je za neúnavností plížících se krys zodpovědný.
Autorkou dobrodružství Krysí otázka, inspirovaného starogermánskou legendou, je Eva „Ronne“ Lassler.
Návrat trpaslíků do Sněžných hor
V Křišťálové hoře leží trpaslíky opuštěné, prastaré, podzemní město Dürtag. Tento podzemní komplex kdysi dávno osídlili skřeti, kteří teď čím dál více terorizují celý region podhůří. Noční útoky se stupňují, skřeti rabují, kradou a z nějakého důvodu unášejí děti.
Zpustlý kraj vypálených vesnic provází zoufalství. Avšak Darwar Stříbrokop, potomek trpasličího šlechtického rodu, hodlá opuštěné město předků získat zpět a vyhnat skřety jednou provždy.
Hrdinové se vydávají na pouť se zastávkou ve velkoměstě Hexendorf, kde získají zápisy kronik a mapy podzemí. Když dorazí do Dürtagu, zjistí, že něco nehraje. Skřeti totiž nejsou v podzemí zdaleka sami.
Hon na tajemné zlo začíná!
Autoři Martin „Perthorn“ Kostka a Pavel „Warren“ Šída alchymizují mezi moderním pojetím dobrodružných dungeonů a volnou inspirací a výpravnosti Hobita J.R.R. Tolkiena. Výpravná kampaň s 13 mapami, ceníky a dalšími praktickými přílohami. Počet stran: 72